RSS Feed

changes

0

wtorek, 2 października 2012 by

Kochani! Tak znowu mi się zdarzyło zaniedbać coś, co obiecywałam systematycznie prowadzić i dbać, za co przepraszam. Cóż teraz mamy październik, a ostatni post był aż z 20 sierpnia czyli ponad miesiąc temu. Ok, teraz już na poważnie postaram się dbać i pisać choć jednego posta na tydzień. Jak wiadomo zaczęła się szkoła i właśnie ona jest teraz dla mnie największym priorytetem, zwłaszcza, że czeka mnie naprawdę spora harówka w tym roku. Do tego dojdą pewnie jakieś zajęcia dodatkowe, także nie będę narzekała na zbyt dużo wolnego czasu - czyli dokładnie to co lubię.
Jutro dodam dłuższy post związany po części z moim tygodniowym wyjazdem integracyjnym, a póki co zmykam się uczyć. Czeka na mnie ukochana matma, no i kartkówka :>


A dodam jeszcze, że póki co kończę z dodawaniem postów po angielski. Może do tego wrócę, może nie, zobaczymy.
Miłego wieczoru!


Leave a Reply

Obsługiwane przez usługę Blogger.

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "