RSS Feed

murzasichle

0

środa, 3 października 2012 by

Hej wszystkim! Tak jak obiecałam wczoraj dodam kilka zdjęć i ogólnie napiszę o moim tygodniowym wypadzie w góry.
Więc, 23 września pojechałam z moją nową klasą na tydzień do Murzasichle - jakby ktoś nie wiedział, jest to mała miejscowość, jakieś 4 km od Zakopanego, aby się integrować. Pierwszy dzień spędziliśmy na kilkugodzinnych zajęciach z pedagogiem i psychologiem szkolnym. Głównie polegały na nauce pracy w grupie. A przez kolejne dni samo zwiedzanie Zakopanego i okolic, czyli tradycyjnie Krupówki, Gubałówka, Rusinowa Polana i Dolina Kościeliska. Co tu dużo mówić, wyjazd wspominam bardzo dobrze. Okazało się, że w klasie mam cudownych ludzi, z którymi na pewno będzie mi się dobrze pracowało przez te 3 lata, które razem spędzimy.
A oto kilka zdjęć z tego tygodnia. Wybaczcie za słabą jakość niektórych z nich, ale wstawiam też zdjęcia robione z telefonu :)


odpoczynek po zwiedzaniu Jaskini Mroźnej. No i moje 'czyste' kalosze :> 


tak, jestem fotografę


no i dziubki na zakończenie muszą być. 

Mam nadzieję, że w weekend znajdę czas, aby coś tu napisać. Może przyszykuję jakiś ciekawy outfit, zobaczymy. A teraz lecę, lekcje w końcu same się nie odrobią. :) 


Leave a Reply

Obsługiwane przez usługę Blogger.

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "