RSS Feed

party hard

0

poniedziałek, 20 sierpnia 2012 by

Ten tydzień miałam w całości wypełniony urodzinami znajomych., a w sobotę wybrałam się wczoraj na 18 urodziny do mojego znajomego z Pruszkowa. Poznałam kilku nowych ludzi, których po prostu kocham i mam szczerą nadzieję, że się niedługo z nimi wszystkimi spotkam.
 Wczoraj cały dzień zbierałam się, aby coś wam napisać, jednak lenistwo i to, że musiałam jednak odespać te kilka godzin zupełnie wygrało.
Dzisiaj już jestem ogarnięta i w miarę wyspana tak więc przedstawiam wam outfit z imprezy:

I've had bdays of my friend for hole week, and on Saturday I went to my friend to spent with him and his friend his 18-teen bday. He organised the party, so I met new people who I love now, and hope we'll meet together soon. 
Anyway, I was trying to write something new for you hole yesterday, but I was to tired, and to lazy and of course that won. 
Today I'm full of energy, so I'm showing you my outfit from the party: 



/koszula - bershka, spodnie - cubus, buty - ccc/
/shirt - bershka, trousers - cubus, shoes - ccc/


Leave a Reply

Obsługiwane przez usługę Blogger.

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "