RSS Feed

let's get started!

0

sobota, 18 sierpnia 2012 by

Już od dłuższego czasu chodziła za mną myśl, aby założyć tego bloga. Jednak kiedykolwiek zebrałam się już na utworzenie strony coś stawało na przeszkodzie, a najczęściej to było moje lenistwo i brak zapału. Wiadomo najtrudniej jest zacząć. :)
Ale w końcu nadszedł ten dzień  i oto jestem. W miarę możliwości postaram się codziennie dodawać nowe posty związane nie tylko z moimi 'modowymi' poczynaniami, różnymi stylizacjami i tak dalej, ale też będę pisać o tym co robię, co mnie interesuję. Na pewno pojawią się tu recenzję książek, które przeczytałam i filmów, które obejrzałam. Nie zabraknie też nowości muzycznych.
Tak więc mam nadzieję, że wam się spodoba to co będę tu tworzyć.
Dobra, zostawiam was z wczorajszym outfitem, przy okazji planując stylizację na dzisiejszą imprezę. Do usłyszenia!

Since a long time I've been wondering about being a blogger. But everytime I've tried to start something new something standed through and generally it was my laziness. The hardest thing is start. :) 
But that day finally came and here I am. How it's possible, I will add new posts not only connected with my 'fashion' actions, different outfits, but I'll write about what I'm doing, what I'm interested in. I'm sure there'll be reviev of books which I've read and movies which I've seen. Also, there'll be some news about music. 
So, I hope you enjoy what I'm doing here. 
Ok, I'm leaving you with yesterday's outfit, by the way planning a new one for today's party. See ya! 





/bluzka - h&m, kurtka - stradivarius, legginsy, okulary, buty i pierścionek - primark/

/t-shirt - h&m, jacket-stradivarius, leggins,sunglasses, shoes and ring - primark/


Leave a Reply

Obsługiwane przez usługę Blogger.

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "